MIKROSKOP LEVENHUK 2L NG - LIMONKOWY
OPIS
PRODUCENT - LEVENHUK
Mikroskop Levenhuk 2L NG Lime - LimonkowyDwa mikroskopy w jednym.
Zaawansowana konfiguracja NG. Kolor: limonkowy.Seria Levenhuk 2L NG
gwarantuje doskonałą jakość nauczania przedmiotów przyrodniczych, jak również
własnych badań:
- wytrzymały, odporny na uszkodzenia metalowy futerał i części
- wielowarstwowy układ optyczny o dużej przezroczystości dający obraz o wysokiej
jakości
- obrotowa głowica, płynna regulacja ostrości i dopasowanie stolika
- podwójne oświetlenie LED do obserwacji w świetle przechodzącym i odbitym
próbek przezroczystych i nieprzezroczystych
- powiększenie od 64x do 640x
- jasna kolorystka.
W skład zestawu wchodzi jeden okular z powiększeniem 16x oraz trzy obiektywy
(4x, 10x i 40x).W obydwu układach wykorzystano diody LED, które zapewniają
odpowiednie oświetlenie przy minimalnym zużyciu energii.Zastosowanie dwóch
wbudowanych źródeł oświetlenia jest rzadkie w mikroskopach edukacyjnych,
stanowi jednak rozwiązanie bardzo korzystne, gdyż pozwala na obserwację próbek
przezroczystych i nieprzezroczystych.Kolejną ważną cechą modelu Levenhuk 2L NG
Limonkowy jest dołączony do zestawu zasilacz sieciowy 220 V AC, dzięki czemu
mikroskop może działać bez baterii.
Zawartość zestawu:
- Mikroskop
- Głowica monokularowa
- Obiektywy: 4x, 10x i 40x
- Okular: WF16x
- 2 wbudowane źródła oświetlenia: górne i dolne
- Stolik
- Zasilacz sieciowy
- Obrotowa diafragma
- 3 baterie AA
- Instrukcja obsługi i karta gwarancyjna
Dane techniczne
Materiał układu optycznego: Szkło
Powłoka soczewek: wielowarstwowa powłoka
Powiększenie, x: 64-640
Głowica: monokularowa
Powiększenie obiektywów: 4x, 10x i 40x
Powiększenie okularu: 16x
Wymiary stolika, mm: 90x90
Zakres ruchu stolika, z użyciem mechanizmu ustawiania ostro
ści, mm: 0 do 10
Oświetlenie: LED
Zasilanie: 220 V / 5 V, 50 Hz AC (zasilacz)
Wymiary:
opakowania: 13 x 18,5 x 36,5 cm
Waga:
1,6 kg
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.